Saturday, July 21, 2012

Selamat berpuasa semua!

Selamat berpuasa untuk semua umat Islam. Moga puasa kali ini memberi seribu satu nikmat dan kebaikan untuk kita semua. InsyaAllah...

Hmm, first puasa tanpa ayah tersayang. Tak tahu nak describe mcm mana perasaan ni. Sayu je rasa hati. Tiap2 hari tak pernah lupa kat ayah. Semalam mimpi ayah sampai nangis tersedu2.. Bangun tido je mata basah semacam.

Tapi takpe, tu semua dah ketentuan Dia. We cannot get all the good things at once. In order to get some, we may lose some. Aku redha.

And also not forgetting, counting the days to be a wife to Ahmad Naim. InsyaAllah nikah raya ketiga nanti (21/8/2012). Moga semua berjalan lancar. Aminnnn...

Perasaan? Tak tau nk describe macam mane jugak. Never thought it would be this soon. But in a way, rasa bagus jugak nikah time raya ni. Makes me and family have something to distract our mind off of something sad, which is first raya tanpa ayah. Kalau tak, mesti kitorang sedih, umi apetah lagi. Mungkin takkan ada masak2 yang meriah macam dulu. Hmm, like I said, you get some, you lose some.

Papepun, aku bersyukur. Terima kasih utk segala2nya Allah. Engkau Perancang Yang Maha Hebat. Kita sebagai manusia kadang2 lupa nak bersyukur dengan semua nikmat yang Dia bagi.

2 comments:

Independent Beauty Consultant Nazeyra said...

huu sedihnye ecah......moga hidup baru dengan suami bakal beri awak keceriaan pada hari2 akan dtg ok?

-aishah- said...

thanks Eyra.. hope so :)