Sunday, September 26, 2010

why is this happening?

these past few days I'm not proud of what I've been doing. last-minute assignment, unaccomplished missionsss, n byk lg la keje yg asik ttangguh je. x tahu npe :(

adekah sudah ilang mood utk bljr? or I already lost my "taring" utk perform sehabis baik? rsnye dulu when I first register as a masters student, I promised myself to redeem back of what I have lost before. nk bsungguh2 wat lab, thesis.. mule2 dlu ok, tp skrg rs cm hampeh je.. apo kono eh jang?

I think I have everything that I want, and even things that I don't want that much. I just have to read, write and learn. ape yg susah aku pn x tahu *sigh* siyesly rs mcm mls gilersssss nk blaja. rs cm x saba nk carik keje... tp bile keje dugaan die lain pulak. x bleh nk hu ha mcm zaman blaja. cuti pun x byk mcm skrg. at least skang kalo rs mls g lab pndai2 la create excuses yg logik2. heh.

adekah sy manusia yg x bersykur? ya Allah, mntk2 simpang la dr bnde yg x baik itu. n lately rs smyg pun x kusyuk, asik terpikir mcm2 mase smyg. smpi asik pening pale je.. :(

YA ALLAH, AKU HARAP KERJA INI ADALAH KERJA YG AKU MMPU BUAT, SUKA BUAT, DAN ENGKAU BERKATI. AMIN.

No comments: