Tuesday, January 11, 2011

im not in a stable mood

it's been a while since my last post here. nk kate xd cite, well, byk bnde yg bleh dikongsi. but for now, I'm not in my best condition. x tau nape, tp rs sgt down skrg. I'm mad at myself sbb suke sgt buat keje half way. buat skit, benti. buat sket, benti..

haishh..! i dont even know where I put my resolutions. br 11 hari kt 2011, tp diri sndiri dh buat perangai. i used to think that bile kte dh umur 25, all those missions will be accomplished. and we are at 100% confidence level of ourselves. tapiii..... x pun! still rs mcm byk bnde x dicapai, and kdg2, well, most of the time kottt, rs low self esteem. x cntik la, itu la, ini la... adoi! apa macam ini? pastu, bile buat something, either it work, halfway, or it wont work at all! sudah kurang kah tahap keefisienan diri ni?

hmm.. x bleh jadi. harus berubah!

p/s: kte x ptt rs jeles dgn kebahagiaan org lain, tp kalau si dia dgn kepoyooan dan keberlagakn diri yg agak terserlah, sudah pasti rs meluat menerjah diri, bukan? and yes, aku meluat dgn dia. baik mcm mane pun, ad je nk tunjuk lagak! buwek!

No comments: