Tuesday, November 16, 2010

qurban, anyone?

oh.. it is almost certain aku x balik raya haji ni. FIRST time ok, before ni x pnh x balik time raya.. sume raya aku balik. tp apekn daya, keadaan kewangan x mengizinkan :( I just went home early of this month, and mind you, I did spend lotss of money during that time! not to blame anyone, but me, sbb time tu ingt duit byk, skali pokai dh. what to do, overspending is my middle name *sigh*

so, this upcoming salary, I seriously need to manage my expenses carefully! because something huge is coming up! *tp tanak mention ape2, sbb xd itam putih lg* tanak dh jd mcm ni.. mampu ke tidak eh? I dunno.... just wait and see then..

it is still raining. I feel sad already, cos I do miss my mom :'(

by the way, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA KPD SELURUH MUSLIMIN & MUSLIMAT.

5 comments:

liyanaziz said...

selamat hari raya aidiladha.. =)

scOotBerry said...

samat ari raya shah~
;0

eh, bile abes master?

-aishah- said...

liyana: thx.. slmt hari raya to u too ☺

intan comel: slmt hr raya syg.. :D insyaAllah taun dpn.. wish me luck k.. ;)

fyezrahman said...

something huge is coming..wah..nak tunang ke? hehe..kalo betul, congratz :) selamat hari raya aishah :)

-aishah- said...

eh, bukan tunang Fai syg.. hehe..
slmt hr raya jgk yang.. ;)